close


這首歌超有浪漫的FU~~雖然目前我超愛看BL 的小說
但這MV拯救了我還會想看異性戀的念頭...

The One That I Want 我只想擁有你

I got chills
 
內心的激動
They're multiplying
 
無法遏止
And I'm losing control
 
我快要失控
'Cause the power you're supplying
 
你給予的力量
It's electrifying!
 
讓我難以平靜
 
You better shape up
 
請再勇敢一些
'Cause I need a man
 
你需要一個依靠
And my heart is set on you
 
而我的心只屬於你
 
You better shape up
 
請再勇敢一些
You better understand
 
希望你能明白
To my heart I must be true
 
我的真心
You're the one that I want
 
只想擁有你
that one I need
 
你就是我想要的唯一
 
If you're filled
 
如果你能感受到
With affection
 
些許的朦朧的情感
You're to shy to convey
 
不知道如何表達
Better take my direction
 
請讓你的思緒飄向我
Feel your way
 
親愛的,追隨你的直覺
 
you better shape up
 
請在勇敢一些
'Cause you need a man
 
你需要一個依靠
I a man head satisfied
 
而我的心只屬於你
 
you better shape up
 
請在勇敢一些
You better understand
 
希望你能明白
That my faith is justified
 
我的真心
 
oh You're that I want
 
只想擁有你
that I want
 
只想擁有你
The one that I want
 
我的心只屬於你
Oo-oo-oo, The one that I want
the one I need
你就是我的想要的唯一
arrow
arrow
    全站熱搜

    薇薇 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()