It’s a long and lonely night

early in the morning

I can see a million lights

And many dreams are calling

Beauty as a flower

Slipping trough the walls

Am I about to lose it all

寂寞又漫長的夜晚

仰望清晨時

我看見數百萬

像花一樣的美麗顆星光

與許多正被在呼喚的夢想

慢慢的從牆縫中溜走

我感到我好像就要失去這一切

——————————-

Any way you want it

Anything you need

Baby you’re the master

that I want to please

Love is getting harder

with a nice tattoo

Yes I came for you

任何你想要的方式

任何你想要的東西

寶貝 我想臣服於你

並取悅你讓你快樂

因為有著美好的故事

愛才能越來越堅定

沒錯 所以我為了你而來

————————–

I am walking on my own

as the sun is shining

But a message on my phone

Makes my thoughts colliding

我走在自己的道路上

救像頭上太陽般的閃爍著

但手機上的簡訊

讓我亂了頭緒

——————————

Clever conversations

get a little numb

Makes me feel that we belong to none

巧妙的對話中

我感到一些麻木

讓我覺得我們只屬於彼此 而不是其他人

———————————-

Any way you want it

Anything you need

Baby you’re the master

that I want to please

Love is getting harder

with a nice tattoo

I had it made for you

任何你想要的方式

任何你想要的東西

寶貝 我想臣服於你

並取悅你讓你快樂

因為有著美好的故事

愛才能越來越堅定

我能夠給你的一切

————————–

I will show you something that you never tried before

Baby I will make you beg for more

Standing here preventing you from running for the door

Just touch me now … anyhow

我會讓你看到你從前所未嘗試過的東西

寶貝 我會讓你對我有更多的了解

我會站在這裡阻止你把我的一切帶走

無倫如何 你就只要在我身邊就好

——————————————–

Beauty as a flower

Slipping trough the walls

Am I losing my mind

Why did I return your call

像花朵一樣美麗

但悄悄的從牆縫中溜走

難道我瘋了嗎

為什麼要回撥給你

———————————————–

Any way you want it

Anything you need

Baby you’re the master

that I want to please

Love is getting harder

with a nice tattoo

I had it made for you

任何你想要的方式

任何你想要的東西

寶貝 你是我的主人

寶貝 我想臣服於你

並取悅你讓你快樂

愛才能越來越堅定
(本來要全部先英文再中文歌詞,後來發現作者這樣排反而更好更清楚唱什麼...)
中英文翻譯引用此
https://tim85420.wordpress.com/2016/04/20/mltr-anyway-you-want-it-%E4%B8%AD%E6%96%87%E6%AD%8C%E8%A9%9E/
 

我能夠給你的一切

arrow
arrow
    全站熱搜

    薇薇 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()